Transport informatie

Het bezorgen van je bestelling

Wij bezorgen door heel Nederland en België. Voor grotere bestellingen (zoals banken en bedden) wordt gebruik gemaakt van een gespecialiseerde bezorgdienst.

Praktisch – na een succesvol afgeronde bestelling zal onze gespecialiseerde transport dienst TSN Groen B.V. contact opnemen via een sms en een  e-mail waarin je zelf passend transport moment kunt inplannen. Let op: de bezorging staat op dat moment vast en kan niet meer gewijzigd worden. Als je in een later stadium toch voor een andere bezorg-dag wil kiezen, dan zijn hier kosten aan verbonden.

De bezorg-dagen zijn van maandag tot en met zaterdag. Levering op zondagen en/of feestdagen is niet mogelijk. 

TSN Groen B.V. stemt met jou een passende leverdatum af.  Zij leveren in een tijdsvenster van 3 à 4 uur. In de ochtend van de gekozen bezorg-dag, ontvang je een bericht van TSN Groen B.V. met een verwacht tijdstip van bezorging. Daarnaast belt de chauffeur ongeveer 30 minuten voor aankomst om te laten weten dat hij er bijna is. 

Waar moet je rekening mee houden bij bezorging

Verdiepingen – We leveren jouw bestelling tot in de ruimte van bestemmingBij het inplannen van de bezorging wordt gevraagd naar de woonsituatie.

Is er geen lift beschikbaar en is de etage enkel bereikbaar met de trap? Dan bezorgen wij tot en met de 4e etage. Woon je dus bijvoorbeeld op de 5e etage zonder trap, dan wordt de bestelling tot en met de 4e etage bezorgd. Woon je op de 7e verdieping met een lift? Dan bezorgen wij je bestelling op de 7e verdieping (mits de bestelling in de lift past en dit bij de afleveringsafspraak is vermeld).

Daarnaast wordt het meubel door ons uitgepakt. De verpakkingsmaterialen nemen wij weer mee, zodat er geen afvalmateriaal achter blijft.

Afmetingen grote producten – Soms is de verpakking langer dan 2,5 meter, en past deze hierdoor mogelijk niet door het trapgat of in de lift. Zorg dat je dit vooraf goed hebt opgemeten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan tijdens levering. Wanneer het meubel niet in de lift of door het trappengat past, is dit op eigen verantwoordelijkheid en zal de bezorgdienst het meubel op de begane grond plaatsen en niet naar boven leveren. 

In en om het huis – Zorg er voor dat de doorgangen bij de bezorging zowel in als om je huis vrij zijn zodat er geen obstakels vormen bij levering.

Zorg dat je thuis bent – Zorg dat je op de afgesproken datum van bezorging thuis bent en bereikbaar bent op het door jou opgegeven telefoonnummer. Wanneer niemand thuis is bij levering, wacht de bezorgservice niet.

Eilandbezorging – Wij bezorgen niet op de Waddeneilanden. Op het vasteland in Nederland zijn er enkele eilandvervoerders. Ga vooraf bij deze vervoerder na of je de bestelling kunt laten vervoeren naar jouw adres. Wij kunnen je bestelling dan wel bij de eilandvervoerder leveren, die hierna zal zorgen voor transport naar het eiland. Deze eventuele extra kosten dien je zelf aan de desbetreffende vervoerder te voldoen.


Verder belangrijk

  • Je bestelling wordt uitgeleverd op het moment dat alle bestelde artikelen gereed zijn voor uitlevering.
  • Alle bedragen op de website zijn in euro’s en inclusief BTW.
  • Wij nemen oude meubels niet mee retour.

Scroll to Top